Ээлжит
хичээлийн хөтөлбөр
Хамрах хүрээ: 8-р анги
Хичээлийн сэдэв: Хоёр хувьсагчтай шугаман тэгшитгэл
Зорилго: Хоёр хувьсагчтай
шугаман тэгшитгэлийг бодож чаддаг болох чадварыг эзэмшинэ
Зорилт: Хоёр хувьсагчтай тэгшитгэлийн тухай томьёо,
тодорхойлолтыг мэдэх
Хоёр хувьсагчтай тэгшитгэлийн бодлого бодох
Хоёр хувьсагчтай тэгшитгэлийн жишээ бодлого бодох
Хэрэглэгдэхүүн: Сурах бичиг (Математик VIII, УБ 2013), самбар шохой,
анги, жишээ бодлого тайлбарлах CD, тараан
өгөх материал (ТӨМ)
Сургалтын арга:
Тайлбартай дасгалын арга, KWG
Сургалтын хэлбэр: Нэгдмэл
Үе шат
|
Хугацаа
|
Багшийн дэмжлэг
|
Суралцагчийн үйл ажиллагаа
|
Анхаарах зүйл
|
Зохион байгуулах
|
1 минут
|
Мэндлэх, ирцээ авах
|
ирцээ бүртгүүлнэ
|
|
Сэдэлжүүлэх
|
3 минут
|
Өмнөх хичээлийг давтан бодлого
бодох өнөөдрийн хичээлийг жишээ
бодлого дээр тайлбарлах
|
Багшийн тайлбарласан бодлогыг дэвтэртээ тэмдэглэж хариуг, бодолтын аргын
талаар харилцан ярилцах
|
|
Шинэ мэдлэг бүтээх
|
15 минут
|
T1: ax+by=c хэлбэрийн
тэгшитгэлийг хоёр хувьсагчтай шугаман
тэгшитгэл гэнэ.
Үүнд: a,b,c –тогтмолууд,
х,y-хувьсагч
7x+y=2; -3x-5y=-9;
3,5x+2,9y=5,1 ; -6,8x+5,6y=-2,4 энэ нь хо ёр хувьсагчтай ШТ жишээ болно.
T2: Хоёр
хувьсагчтай шугаман тэгшитгэлийн хувьсагчуудын оронд орлуулахад үнэн тоон
тэнцэтгэл үүсгэх хос тоог түүний шийд гэнэ.
|
Шинэ хичээлийн томьёо тайлбарыг тэмдэглэн авах томьёонд
орлуулан бодож үзэх
Жнь:
y=- тэгшитгэлийн x-ийн утганд орлуулан бодох; х= ; ; 2;
; ;
|
|
Сурагчдын бие даасан үйл ажиллагаа
|
20 минут
|
Бодлого1 10x+y=12 өгөгдөхөд дараах
хосын аль нь шийд болох вэ?
(3;-20),(-2;12),(0,1;11),(1,2)
Бодлого2
ax+2y=8 тэгшитгэлийг
нэг шийд нь (x=2, y=1) байхад а-коэффициент
хэд байх вэ?
|
Сурагчид багшийн бодож өгсөн жишээнд тулгуурлан бодлого1, бодлого2 бие
даан гүйцэтгэх, багшаас асуух даалгавраа хийж дуусан багшид үзүүлэн үнэлгээ
авах
|
|
Гэрийн даалгавар
|
1 минут
|
Сурах бичгийн хуудас
84, Бататгах
дасгал: 63, 66, 67
|
Гэрийн даалгавраа тэмдэглэн авах өнөөприйн хичээлийн жишээ бодлогуудын
өгөгдсөн тоог өөчрлөн дахин бодож үзэх
|
Агуулга:
No comments:
Post a Comment